the older i get, th...
 
Notifications
Clear all

the older i get, the younger they get.

13 Posts
8 Users
0 Reactions
107 Views
slickrick
(@slickrick)
Trusted Member
Joined: 2 years ago
Posts: 49
Topic starter  

anyone other guys here like this? when i was 18 - 21 i was really attracted to women older than me. 10 years was fine with me. now at 26 i am finding myself attracted to women around 20. any of you guys here find this happening to you?


   
Quote
Durabolin
(@durabolin)
Estimable Member
Joined: 2 years ago
Posts: 93
 

Yeah Im like that too, Im 27 and I want to fuck 18 year - 21 year olds. I also like older women too, women my own age I'm not so interested in, younger or a bit older.


   
ReplyQuote
(@southernstyle23)
Active Member
Joined: 1 year ago
Posts: 8
 

same way here bro.... I will take a date right now from any decent woman 18-27......... I am 23 so go figure. I just want to have fun but I don't want to get into any kinda of trouble


   
ReplyQuote
250ByXmas
(@250byxmas)
Trusted Member
Joined: 2 years ago
Posts: 57
 

From Dazed and Confused - Wooderson: That's what I like about these high school girls, I keep getting older, they stay the same age.


   
ReplyQuote
Xan
 Xan
(@xan)
Active Member
Joined: 2 years ago
Posts: 19
 

damn it 250...as soon as i saw the title to this thread i was gonna post that quote..you beat me to it


   
ReplyQuote
FOX
 FOX
(@fox)
Trusted Member
Joined: 2 years ago
Posts: 57
 

Shit...some of the senior girls in my classes...OH MY! And believe me..it is difficult trying to keep my eyes from wandering.... Once they graduate and are of age I will be keeping my foot in the door 🙂 FOX


   
ReplyQuote
mrsusking
(@mrsusking)
Eminent Member
Joined: 2 years ago
Posts: 25
 

Originally posted by FOX Shit...some of the senior girls in my classes...OH MY! And believe me..it is difficult trying to keep my eyes from wandering.... Once they graduate and are of age I will be keeping my foot in the door 🙂 FOX Hey fox i banged 3 girls that are seniors this summer form the gym all of them being 17 and me being 24 but i live in NY.:biglaugh:


   
ReplyQuote
Cutieface
(@cutieface)
Eminent Member
Joined: 2 years ago
Posts: 22
 

hmmm see I'm having the opposite...find that I'm rather popular w/ the 28-34 age group....more so then w/ my own age....but hey I'm not complaining *wink* Cutie


   
ReplyQuote
slickrick
(@slickrick)
Trusted Member
Joined: 2 years ago
Posts: 49
Topic starter  

dont get me wrong cutie, theres many women in their mid 30's i would still love to be with. but they all seem tired and wore out around here. kinda washed up so to speak. 18-23 is looking way better for me these days. anyways, thanx everyone for the input.


   
ReplyQuote
Cutieface
(@cutieface)
Eminent Member
Joined: 2 years ago
Posts: 22
 

damn....tired and wore out in their mid 30's...where the hell do you live? get it wherever you can hon....just wear your golashes *wink* Cutie


   
ReplyQuote
slickrick
(@slickrick)
Trusted Member
Joined: 2 years ago
Posts: 49
Topic starter  

in a rural part of florida. tell me about it cutie. although, i havent been doing the bar/club scene in quite sometime. i kinda got it outta my system in my early twenties. so i havent been out and about much lately. i mean, just the ones in my immediate area, aren't in great condition for their age.


   
ReplyQuote
Cutieface
(@cutieface)
Eminent Member
Joined: 2 years ago
Posts: 22
 

Originally posted by slickrick in a rural part of florida. tell me about it cutie. although, i havent been doing the bar/club scene in quite sometime. i kinda got it outta my system in my early twenties. so i havent been out and about much lately. i mean, just the ones in my immediate area, aren't in great condition for their age. damn that's sad hon...sorry.....maybe you should move? Cutie


   
ReplyQuote
slickrick
(@slickrick)
Trusted Member
Joined: 2 years ago
Posts: 49
Topic starter  

no, tried texas and hated it. this is paradise honey. besides the lack of women, its surely " paradise island":D


   
ReplyQuote
Share: