Maha Pharma  

  RSS

Admin
(@admin)
Member Admin
Joined: 1 year ago
Posts: 95
27/11/2018 1:13 pm  

In this thread you are welcomed to share your personal experience with Maha Pharma brand products, by leaving a review below.

Approved Maha Pharma supplier - RoidsMaLL.

This topic was modified 6 months ago by Admin

Quote
Topic Tags
anabolicguru
(@anabolicguru)
Active Member
Joined: 1 year ago
Posts: 15
09/04/2019 5:03 pm  

Test sus 250

Tren E 200

anavar 10

Running 750 mg test sus per week

600mg of tren per week

50 mg var per day pinning mon/weds/fri no pip awesome products pulls out nice. i ran the cycle like this for about 6 weeks and dropped the var and will be switching up a few things... So far so good, the test sus is strong, i felt it in about 5 days.. First time running var and i assume its good stuff. I had boners about 5 minutes after popping 50mg HAHA Tren is fire hard core painful pumps,vascularity,sex drive increase,hot sweats .. all the signs of that Good

" I LIVE THE LIFE I DO BECAUSE TO MANY PEOPLE ARE AFRAID TO "

WWW.GROWXXL.COM
" Where The Big Dogs Play "


ReplyQuote
semiorange
(@semiorange)
New Member
Joined: 6 months ago
Posts: 1
02/05/2019 11:31 pm  

testc 250 came in crashed have been heating it up before injection, takes about 2 weeks to recrash in room temp


ReplyQuote
Stratobastard
(@stratobastard)
Active Member
Joined: 1 year ago
Posts: 6
17/07/2019 1:50 pm  

I was already cruising on sustanon so I finished the other bottle and went right into this one. I think this stuff is more potent than what I was using because I definitely felt the aggression and workouts take a step ahead after about 12 days. Classic symptoms of good test.. raging boners all the time, more endurance and strength at the gym.. No pip either which was very nice, although sustanon has always been pretty good to me in that aspect. I am definitely going to want to try more from these guys!


ReplyQuote
RPDiesel
(@rpdiesel)
New Member
Joined: 3 months ago
Posts: 1
20/07/2019 9:49 am  

Anyone know is Maha Pharma, sust 250 10ml is legit gear?


ReplyQuote
cc48
 cc48
(@cc48)
Active Member
Joined: 3 months ago
Posts: 16
20/07/2019 10:09 am  

VERY legit!!!!


ReplyQuote
RaetherEnt
(@raetherent)
Trusted Member
Joined: 10 months ago
Posts: 71
20/07/2019 10:33 am  

Too legit, too legit to quit, buh, buh, buh...

Sorry, had to throw some props out to the man, HAMMER!

Definately legit stuff.


ReplyQuote
HugeDeep
(@hugedeep)
Estimable Member
Joined: 1 year ago
Posts: 167
20/07/2019 10:57 am  

LOL Props to HAMMER!! Sorry bro, just made me laugh. I remember that guy and when all the "hip" guys were wearing the hammer pants that you could buy at the mall carts!
HD

"SPES ET FIDES"


ReplyQuote
RaetherEnt
(@raetherent)
Trusted Member
Joined: 10 months ago
Posts: 71
20/07/2019 11:16 am  

Oh man...I hope you really DID know that I was kidding right? LOL!

Even if you didn't, doesn't matter cause...

You Cant Touch this...
Hammertime!


ReplyQuote
HugeDeep
(@hugedeep)
Estimable Member
Joined: 1 year ago
Posts: 167
20/07/2019 11:36 am  

HAHAHA LOL LOL yeah i did but that was a snappy reply!! HA!
HD

"SPES ET FIDES"


ReplyQuote
xltool
(@xltool)
New Member
Joined: 3 months ago
Posts: 2
21/07/2019 8:12 pm  

question. I received 10 x 10 cc vials of Maha cyp 250. Each vial has like a dense coagulated portion at the bottom. I see someone above said theirs turned. WTF? Is this stuff safe. Is it the oil that has solidified? Or is it the test ? Should I heat it up before injecting. I am already on 750 migs of test and 200 migs of deca so I wont really know if the stuff is legit. Thanks for any advice


ReplyQuote
Admin
(@admin)
Member Admin
Joined: 1 year ago
Posts: 95
22/07/2019 11:58 am  

Here is a list of top maha pharma suppliers.


ReplyQuote
xltool
(@xltool)
New Member
Joined: 3 months ago
Posts: 2
22/07/2019 11:43 pm  

Everyone was really helpful. Thanks .......not one reply. I did get a reply from the company I got it from. No need to share that info as no one here has any interest.


ReplyQuote
Share:

Please Login or Register